یکشنبه 22 تیر 1399
تعزیرات استان قزوین
| |
برنامه تحویل ادازی
تحول اداری 
  1. تجهیز اداره کل به سیستم تلفن گویا و مرکزی
  2. مکانیزه نمودن امور
  3.  کاهش زمان رسیدگی به حداقل ممکن 
  4. تکریم ارباب رجوع
  5. استقرار سیستم انتقادات و پیشنهادات
  6. آموزش پرسنل 
  7. نظر سنجی از مراجعین در خصوص نحوه برخورد و انجام امور
  8. بازنگری و اصلاح روشها در جهت سهولت خدمت رسانی به مراجعین
  9. نصب تابلو راهنما
  10. نصب نام و نام خانوادگی کارکنان و پست سازمانی و وظایف ایشان 
  11. استقرار باجه بانک ملی در اداره کل با هدف تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت مردم
  12. امکان مراجعه مستقیم و ملاقات بدون واسطه مراجعین با مدیر کل