دوشنبه 31 شهریور 1399
تعزیرات استان گیلان
| |
مديريت محتوا

 قابل توجه بازدید کنندگان محترم پورتال اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان


بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان را به اطلاع میرساند:

1) تارنمای سازمان تعزیرات حکومتی مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب لینک پنجره واحد خدمات) می باشد. در این قسمت ها شما می توانید به صورت تمام وقت در 7 روز هفته، تماس برقرار نمایید.

2) برای ارتباط با مدیرکل به پست الکترونیک Gilan@tazirat.gov.ir، مراجعه نمایید و یا برای هماهنگی ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه (و یا بصورت موردی در سایر روزها) با شماره 33365854-013 تلفنی هماهنگ کنید.

3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

4) تارنمای سازمان تعزیرات حکومتی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

5) برای ثبت شکایات و گزارشات مردمی از تخلفات واحدهای صنفی و بنگاههای اقتصادی و نیز پیگیری آنها می توانید از طریق مراجعه به سامانه ارتباطات مردمی سازمان تعزیرات حکومتی به آدرس (Tazirat135.ir) نیز اقدام نمایید.