راهبرد مشارکت اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان
این اداره کل در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزههای حقوقی و رسیدگی به پرونده های تخلفات در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان و قاچاق
کالا و ارز نهایت سعی و تلاش خود را مینماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر ضمن اجرای قانون رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید. لذا:
1. در جهت خدمترسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را درسایت فراهم نموده است.
2. در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای دوستدار کاربر بودن تارنما از قبیل کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترسپذیری تارنما، دسترسپذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
3. پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانی www.tazirat.gov.ir/gilan، پست الکترونیکی به آدرس gilan@tazirat.gov.ir، تلفن ثبت شکایات و گزارشات
مردمی 135 و سامانه مرتبط با آن به آدرس www.t135.ir، بستر تعاملی لازم جهت دریافت خدمات بصورت الکترونیک و نیز انعکاس نظرات،
پیشنهادات، انتقادات و شکایات شهروندان فراهم شده و این نظرات توسط حوزه ریاست،
بازرسی، روابط عمومی و سایر بخش های مربوطه مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.
4. اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاعرسانی به مراجعین از طریق راههای ارتباط الکترونیک و با دریافت بازخورد مخاطبین از طریق فرم های نظرخواهی الکترونیک همواره مدنظر مسئولین این اداره کل بوده است.
5. اهمیت به اطلاعرسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیهها و .... در تارنما اداره کل یکی از مهمترین اهداف این اداره کل مطرحشده است.
6. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در سایت سازمان فراهمشده است.
7. زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی روابط عمومی gilan-RBT@tazirat.gov.ir و پاسخگویی به آنها ایجادشده است.