پنجشنبه 25 مهر 1398
تعزیرات استان ایلام
| |
برنامه تحول اداری

برنامه تحول اداری استان



در راستای ایجاد تحول اداری اقدامات ارزنده ای به منظور پویایی هر چه بیشتر مجموعه اداره کل صورت گرفت که بطور خلاصه و فهرست وار ذیلاٌ به استحضار می رسد :
در بخش ایجاد تقویت روحیه پرسنل و تحرک و پویائی در سطح اداره کل که تبعاٌ به افزایش راندمان کاری خواهد انجامید:
الف :تشکیل کلاسهای آشنایی با قواعد و روخوانی قرآن کریم :
به منظور تنوع معنوی در اوقات اداری همکاران کلاسهای آشنایی با قواعد و روخوانی قرآن کریم در روزهای زوج هفته و در ساعات آغازین وقت اداری به مدت 45 دقیقه با تدریس امام جماعت محترم اداره کل تشکیل و طی دوره ای یک ماه برگزار و در پایان پس از آزمونی نفرات برتر معرفی و در مراسم جشن گل نرگس در نیمه شعبان از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.
ب : اختصاص وام خرید خودرو :
با مکاتبات و رایزنی هایی که با مدیریت شعب بانک ملی در استان صورت پذیرفت بحول قوه الهی در مدت کمتر از یک ماه شاهد اختصاص وام خرید خودرو به همکاران با سقف پنجاه میلیون ریال با سود 14% و باز پرداخت 60 ماهه بودیم که این مهم با معرفی هر ماه یک نفر از همکاران صورت پذیرفته و تاکنون 4 نفر از عزیزان از این تسهیلات اعطائی بدون سپرده گذاری و بدون ودیعه استفاده و این روند در حال اجرا می باشد.
ج : صندوق قرض الحسنه پیامبر اعظم (ص):
اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام به منظور رفاه و کمک به اعضا و پرسنل ، اقدام به تإسیس صندوق قرض الحسنه بنام مقدس پیامبر اعظم (ص) نموداعضـاء اولیه صنـدوق 26 نفر و مــدیر عامل آن آقای جعفر حسنی جلیلیان معاونت محترم اداری و مالی اداره کل بوده که همچنین طی دوره های انتخاباتی برگزار شده سه نفر نیز به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب شده اند .کارکنان و اعضــاء در گذشته مبـلغ 3.000.000 ریـال وام دریافت نموده و هم اکنـون این مبلغ به 5.000.000ریال افزایش پیدا کرده است .ذخیره و سرمایه صندوق تاپایان شهریور ماه 85 مبلغ 52.350.000 ریال می باشد و دیگر اینکه تعداد اعضاء به 28 نفر رسیده که همگی به نوبه خود از وام صندوق استفاده نموده اند
در بخش تحول اداری در سطح اداره کل :
الف : تشکیل شورای حقوقی اداره کل:
این شورا به دستور مدیر کل و با عضویت روسای شعب و ادارات تابعه وکارشناسان حقوقی تشکیل و آقای محمد جواد زینی وند نیز بعنوان دبیر شورا منصوب گردیدند و اولین جلسه آن به تاریخ 13/6/85 تشکیل و بناست هر ماه جلسات به منظور تبادل نظر و ایحاد وحدت رویه و هماهنگی لازم فی مابین اعضاء تشکیل گردد.
ب : راه اندازی دبیر خانه اداره کل :
قبلاٌ امورات آن توسط دفتر و مسئول دفتر مدیر کل انجام می گرفت و هم اکنون به صورت شایسته ای ایجاد و اتاق دبیرخانه به ملزومات کاری تجهیز و مسئول آن با حکمی داخلی منصوب و مشغول به انجام وظیفه گردید.