دوشنبه 31 شهریور 1399
| |
نام:
نام خانوادگی:
نام کاربری:
پست الکترونیکی:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. با تشکر
اطلاعات
نام دستگاه
نام و نام خانوادگی رییس دستگاه
جنسیت
 سن
تحصیلات
شغل
 دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر
شماره تماس
براي دريافت چه خدمتي مراجعه نموده ايد؟
محور سنجش(شفافیت فرایندی)

نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رساني درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوتهای شخصی
محور سنجش(پاسخگویی و مسئولیت پذیری)
نحوه رفتارو راهنمايي و پاسخگويي مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شكايات، نظرات و پيشنهادهاي شما
راهنمايي و پاسخگويي كاركنان و پي‌گيري وضعيت درخواست‌ها
تسلط بر فرایند(تسلط بر فرایند)
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
محور سنجش(زمان فرایند)
تعداد دفعات مراجعه به سازمان براي دريافت خدمت
تعهدوپایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت درفرم"رسید خدمت"
میزان مراجعه به قسمتها و بخشهای مختلف برای دریافت خدمت
محور سنجش(نظام مند بودن فرایند)
نظم، ترتيب و سهولت دسترسي به افراد و امكانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
محور سنجش(کلیت فرآیند)
احساس رضایت از خدمت دریافت شده
 چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب يا پيشنهادي در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهاي انجام كار در زمينه مورد نظر خود داريد مرقوم فرماييد: